העברה/רישום זכויות
אופן הגשת הבקשה:
- יש לצרף את המסמכים המבוקשים בהתאם לרשימה.
- לשלם את האגרה עבור אישור העדר חובות/ חידוש העדר חובות
אופן בדיקת החבות במועצה:
אישור הוועדה מתייחס לבחינת חבות בהיטל השבחה, האגרה לתשלום היא עבור אישור הוועדה ובחינת החבות מול שמאי הוועדה.
פיקוח:
במסגרת הטיפול בבקשה לקבלת האישור הוועדה המקומית תתבצע ביקורת מפקח הוועדה בנכס נשוא הבקשה.
לידיעה:
תוקף אישור הוועדה 6 חודשים.
בסיום הטיפול, האישור יישלח באמצעות דואר אלקטרוני או מסירה במשרדי הוועדה בימי קבלת קהל, בהתאם לבקשתכם.
שימו לב: לאחר בדיקת הבקשה והמסמכים הנדרשים, מגיש הבקשה עשוי להתבקש להשלים מסמכים נוספים, בהתאם לצורך.
קישור להזמנת האישור באופן מקוון: